Max & More Nude Palette

07:00

Een tijdje terug was ik opzoek naar een leuke nieuw kleuren palette. Toen ik bij de Action eerst ging kijken kwam ik eigenlijk heel snel dit nude palette tegen met best verschillende kleuren. Ik besloot dus om deze eens te gaan uittesten. Benieuwd? Lees dan gauw verder!
oogschaduw

 
Als ik bij de Action make-up hou ik ergens toch in gedachten dat het niet heel goed zal zijn..
Al hoewel de laatste tijd de kwaliteit echt is verbeterd van Max & More. En dit geldt ook voor dit oogschaduw palette. De kleuren zijn echt geweldig!
Ik kan er veel combinaties mee maken die ook de hele dag blijven zitten en duidelijk te zien zijn, goede pigmentatie dus.
 
De kleuren zijn bijna hetzelfde op de huid als in palette. Het handige van dit palette is dat er zelfs een spiegeltje in zit en een dubbelzijdig kwastje.
Ik ben zelf erg tevreden over dit palette en gebruik hem dan ook bijna elke dag momenteel.
Hij is bij de Action te verkrijgen voor maar €1,79.
Liefs,
Eveline
 
 
 
 
 
 

You Might Also Like

0 leuke reacties