Maybeline Color Tattoo 24hr

07:00

color tattoo 24hr
Je kent het vast wel, dat moment wanneer je 's ochtends al laat bent voor school en eigenlijk geen tijd hebt om ook nog helemaal je oogschaduw mooi aan te brengen. Dan kan deze crème van Maybeline wel eens heel erg handig zijn. Wil je weten waarom? Lees dan gauw verder! 


Maybeline new york


Een tijdje terug zat ik een filmpje van Lotte te kijken waarin ze het over deze crème had. Het leek me eerst een beetje saai zo 1 kleur maar besloot toch om hem te gaan kopen.
Ik heb voor de kleur brons gekozen omdat ik meestal bruine oogschaduw gebruik en dit het meest basic was. De glans door de crème maakte hem juist weer wat specialer. Er zijn nog veel meer kleuren zoals roze, rood, blauw etc.
De volgende dag ben ik hem gelijk gaan uittesten en wauw wat handig! Je hoeft geen oogschaduwbasis eerst aan te brengen want het is een crème. Ik gebruik gewoon mijn vinger om het mee aan te brengen, dit kan ook met een kwastje. Na het aanbrengen van een paar seconden ben je al klaar!

Ik ben erg tevreden over deze crème, het geeft een simpel maar toch mooi effect omdat het brons is. Ook blijft het de hele dag zitten dus dat is ook heel erg fijn.
Kortom, ik ben er heel tevreden over en als ik 's ochtends nog haast heb hoef ik me geen zorgen over mijn oogschaduw meer te maken!
De Maybeline New York Color Tattoo 24hr collectie is o.a. verkrijgbaar bij de kruidvat voor €10.

Liefs,
Eveline

 


You Might Also Like

0 leuke reacties